Ny termin

Nu har jag gått i ide igen! Har haft tentahets under en period nu och känner att tentan jag ska skriva imorgon kommer att gå åt helvette eftersom att jag bara har haft en dag på mig att plugga till den. Igår hade vi tenta i fastighetsrätt och jag hoppas verkligen att jag klarar den! :D Det vore så skönt!

Jag har sagt upp lägenheten här på ribban och flyttar till rönnen om 2,5 vecka och det känns vemodigt. Kan inte bestämma mig hur det känns att lämna den här fantastiska lägenheten och börja på nytt. Jag flyttar till rönnen där jag kommer att bo en våning ovanför min älskade vän och det ska bli så skönt att ha någonting helt eget, där jag får ha mina egna möbler och saker. Det bästa av allt är nog att jag får ta ner Java när jag väl flyttat dit! Äntligen en lägenhet där hon också får vara! :)

På måndag börjar en ny kurs och klockan 13.00 börjar jag jobbet på ILVA, därför pausar jag livet i några dagar och åker upp till sthlm imorgon! Upp till min älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0