pluggggg

Idag händer det inte mycket vänner!
 
Jag började dagen med en promenad ut till Västra Hamnen, det blåste helt sanslöst mycket så jag gick hemåt för att ägna resterande delen av dagen till plugget. Vi har blivit informerade om att vi måste ägna ca. 8 timmar om dagen för att klara denna kurs, det är sinnessjukt, om inte annat så blir man sinnessjuk av att sitta så många timmar varje dag och försöka lära sig något så komplext som bokföring och redovisning.
 
Jag känner iaf att jag börjar greppa det hela men så fort det kommer något nytt för att göra det hela lite svårare så vill jag bara dö! Känner att jag måste sitta hela dagen imorgon också, förrutom då jag planerar att åka till Kristianstad och hämta min cykel som står hos Mim!
 
Det ska bli en välsignelse att få hem den ska jag lova er gott folk!
 
Nu ska jag se klart Snow white and the huntsman.
 
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0