Då var jag igång igen!

Nu har skolan kommit igång och vi läser just nu extern redovisning som jag inte tycker är särskillt roligt, det gör nog ingen i vår klass.. Ganska intressant men svårt!
 
Jag har haft en kanonsommar här nere men den börjar lida mot sitt slut. Vissa dagar har vi det varmt och vissa dagar snorkallt. Nu har det börjat blåsa så jag antar att sommaren är förbi.
 
I slutet på augusti åkte jag till Magaluf med Johan och hans kompisar, vi hade det supertrevligt och jättebra väder hela veckan, dessutom hade jag omtenta veckan därpå, jag tror att tack vare utlandsresan klarade jag den! Det innebär att varje gång det är dags för tenta måste jag åka till varmare breddgrader någon vecka innan! ;)
 
I onsdags hade vi afterschool - Jag, Sarah och Mim



Vi fick veta att vi hade klarat gruppuppgiften i service management och blev såhär glada!


 
Den här bilden är egentligen från förra veckan då jag och Sarah var ute och roade oss,
det slutade med att jag ramlade utför trappen och slog mig fördärvad när jag kom hem
 
Nu ska jag läsa Principbaserad Redovisning, mitt fredagsnöje!

Puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0