Den bästa helgen ever!

Hej!

En liten snabb uppdatering om min underbara helg?

På torsdagkväll kom Johan på långbesök! Det blev sovmorgon på fredag för att sedan ha en så lugn dag som möjligt, vi gjorde verklige inte många knop. Johan jobbade lite medan jag åkte ner till stan för att gå en sväng på banken. På kvällen hade vi myskväll med let's dance och Johan somnade tidigt i soffan. På morgonen vaknade han inte förän 11.00 vilket innebar att han hade sovit 13 timmar - när gjorde han det sist?

Efter en natts välbehövlig sömn packade vi våra väskor och begav oss mot Köpenhamn där Johan bokat ett suuuuperlyxigt hotellrum med utsikt över hela Köpenhamn. Vi gick på ströget och åt glass och spanade in butiker som inte finns här i Malmö och sedan gick vi tillbaka till rummet, då hade de ställt in chokladdoppade jordgubbar och champagne på rummet och det var jätteromantiskt!

Kring 20.00 tog vi på oss skorna och gick ner på ströget igen där vi hittade en mysig restaurang som vi bänkade oss på. Väl tillbaka på hotellrummet slocknade vi båda med en gång. På söndagsmorgonen skulle vi upp och äta frukost så vi åkte upp en våning till, då på översta våningen där dom serverade VIP-frukost för de som bokat de finare rummen. Vi åt i 1,5 timme! Det var verkligen det lyxigaste någonsin och den finaste sjuårspresenten av alla! ♥

På söndagseftermiddagen var vi ute på Burlöv Center för att kolla på glasögon till Johan, han hittade ett par jättefina som han valde att ta med hem för att fundera lite och prova i lugn och ro. Vi åkte hemåt och bara bytte om en snabbis och sedan åkte vi till Micke och Vannia som bjöd på grillat! Vi var inte hemma förän 23.30!

På måndagen var det ju Valborg och jag hade lovat tjejerna att hänga med till Lund för att fira. Johan och jag åkte till Triangeln för att gå på Smart Eyes där de har lite billigare glasögon och han hittade ett par likvärdiga och bestämde sig för att åka tillbaka till burlöv och lämna igen de första glasögonen. Vi gick till centralen, jag åkte till lund och han till burlöv. Sedan åkte han hem för lite mer jobb och inlinesåkning, själv åkte jag för fest.

I stadsparken i Lund befann det sig kl. 11.00 30.000 personer! Kan ni tänka er?! det var galet. Jättekul hade vi och på kvällen åkte vi tillbaka till Malmö för att ta några timmar på Lilla torg. Det blev lugnt!

På tisdagen var det bara mys som gällde!

Nu måste jag rusa till bussen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0