Soliga fredag

Hej! Wow, vilket väder det är idag, det blåser inte (för en gångs skull) och solen skiner! Jag tog mig en promenad efter stranden och funderade över varför så många personer kom och gick från kallbadhuset, vem fasen vill bada nu liksom? Så jag bestämde mig för att gå ut och kika vad det var frågan om och vilken tur att jag gjorde det! Det var fantastiskt! En restaurang/café med uteservering på bryggan i lä och solen låg på. Jag gick ut på uteserveringen och tog ett bord, sedan gick ag in och funderade vad jag ville ha. Jag stod och funderade ett tag mellan ett glas vitt eller varm choklad, valet föll til slut på det senare alternativet.

Jag satt säkert där i 1,5 timme och lyssnade på Filip&Fredriks podcast och pratade med älskade Malin! Sedan promenerade jag till Ica Maxi där jag köpte frimärken och postade ett brev och slutligen vandrade jag hemåt.

Sedan jag kom hem har jag diskat och sorterat upp i köksskåpen där allt bara varit inslängt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0