Jag älskar mitt liv här..

Jag älskar mitt liv här nere i Malmö, just nu känns det som att det mesta jag gör blir bra. Dock saknar jag Johan och familjen där hemma jättemycket. Vi håller på att säga upp lägenheten och jag börjar komma i ordning och känna mig riktigt hemma i huset jag bor i nu. När jag flyttade in var jag rädd för att bo själv och jag var rädd att jag skulle höra konstiga ljud men nu känns det som att jag funnit ro här. Skolan går hyfsat bra (ta i trä), jag ska inte säga att jag är kung på juridik men jag tror iallafall att jag förstår det mesta.

Idag har vi hnaft en 6 timmars lång övningslektion där vi suttit i grupp och löst olika rättsfall och redovisat lite inför grupp och så. Igår kväll åkte jag till Entré för att möta upp Mim och Sarah. Vi gick på O'Learys och åt mat, drack vin, surrade och gjorde klart vår hemuppgift som skulle vara färdig tills idag. På eftermiddagen idag så åkte jag och hämtade ett knivställ som jag fått i julklapp av pappa och sedan åkte jag hem och väntade på Lovisa som har spenderat eftermiddagen/kvällen här. Vi har lagat god mat och tittat på tv, suttit i sängen och ätit ostkrokar och choklad och bara haft en riktig myskväll!

Igår klippte jag mig också förresten! 1,5 decimeter föll! Nu är jag vårfräsch i håret :)


Myskväll!


O'Learys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0