Igår kom...

Igår kom min lillebror till Malmö för att hälsa på i några dagar! Efter en seg morgon med feberfrossa och tre Ipren åkte jag lite i förväg mot centralen för att hinna gå på Apoteket. Kände att jag verkligen måste gå all in för att bli frisk nu när jag har Anton på besök och Johan kommer imorgon och stannar över helgen. Köpte äntligen en febertermometer! Dessutom 2 rör av olika vitaminer, Ipren och pamol. Gårdagen var jätterolig! Först åkte vi hem till mig och sen tog vi en promenad på stranden till kallbadhuset där vi fikade lite. Sedan gick vi till Ica för att hämta ut ett paket jag fått från goodiebag.se vi promenerade hem, lagade mat och bokade biobiljetter. Vi såg en film hos mig och sedan tog vi bussen till värnhem och såg en asrolig film som jag inte kommer ihåg namnet på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0