Härliga dag!

Idag är det fantastiskt bra väder vänner! jag sitter och uppdaterar min iTuneslista med nya podcaster. Tänkte ta mig en lång härlig promenad i vårjackan. Det är nämligen inte bara sol ute, det är även +10 grader! Kan bara tänka mig hur skönt det är i solen. Vet dock inte var jag ska gå ännu. Antingen tar jag med mig lite böcker och sätter mig på Espresso House uteservering i solen och pluggar lite eller så går jag bara ut och går någon timme eller två och sedan får jag sitte inne och plugga lite. Funderar även på om jag ska hoppa plugg idag på dagen, försöka sätta mig i helgen istället. Tjejerna är upptagna i helgen, några har åkt hem och vissa har föräldrarna på besök så jag får roa mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0