feberhelg

Hej!

Det har blivit lite uppdatering här på bloggen under helgen. Anton kom ner till Malmö på onsdagen och jag hade då blivit sjuk. På onsdagen så gick vi och fikade på kallbadhuset och sedan åkte vi på bio på värnhem och såg This means war. Den var riktigt bra. Trots feber och förkylning hade jag en toppendag! På torsdagen tog vi sovmorgon och planen var egentligen att vi skulle kliva upp i tid och åka över till köpenhamn för lite shopping, Anton var jättetrött och jag var heeeelt död. Vaknade upp med hög feber och knaprade ipren hela förmiddagen. Vi tog en sen lunch och sedan bestämde vi oss för att ta bussen till Gustav Adolfs torg istället. Jag hade aldrig orkat Köpenhamn! Vi hittade igen Zara med en gång och Anton var helt salig, han provade varenda jacka i butiken och hade verkligen svårt att välja en men bestämde sig till slut för den perfekta. En jacka rikare gick vi in på H&M, där hittade jag igen ett reaställ och där fyndade han en sportjacka och två tröjor. Vi gick också på Salads&Smoothies för en liten paus, jag behövde verkligen fylla på med lite vitaminer.
Kring 8 var vi hemma, vi gjorde enkel middag och kollade på tv hela kvällen.

På fredagen kom Johan hit, vi gjorde inte så mycket under dagen utan kollade mest på TV och så.. Min feber hade blivit värre så jag låg nästan hela dagen. Vi lagade inte ens någon mat utan köpte pizza istället!

På lördagen följde Johan med Anton till bussen som gick mot flyget medans jag stannade hemma i sängen och kurerade. Vi sov i princip bort halva lördagen, jag tror att vi behövde det. Både jag och Johan.

Igår låg jag hela förmiddagen med feber, det var himla fint väder och Johan tyckte att det var dags att renbädda sängen efter några nätter med feber så vi bestämde oss för att åka på Ikea och köpa lakan. Vi har ju köpt en ny säng så de gamla lakanen är för små! På kvällen kollade vi på äkta människor :)

Nu ska vi sova för att Johan ska åka till sthlm imorgonbitti för lite jobb, han kommer tillbaka till Malmö på onsdagkväll, tjoho! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0