dålig uppdatering

Förlåt för bristande uppdatering!

I onsdags förra veckan åkte jag upp till Umeå för att packa ihop lägenheten och så, vi har nämligen sagt upp den och flyttar ut i helgen. Jag var där hela helgen och åkte hem på söndagkvällen. Då var det bara att snabbt som attan krypa i säng för att gå upp tidigt på månaden för tentaplugg med tjejerna på orkanen. Vi satt halva dagen och nötte och sedan åkte jag hem till Sarah på kvällen och vi körde på ytterligare med pluggandet. Hela tisdagen spenderades på orkanen och sedan cyklade jag vidare till Sats för 30 minuter på crosstrainern och 30 minuter core. Det var bara att åka hem och fortsätta plugga och i onsdags hade vi då tentan.

Efter tentan skulle hela klassen mötas upp på Fridays men vi blev så sena då vi valde att äta hemma itsället och jag behövde duscha. Det blev en fantastisk natt och jag skrattade mer än någonsin när vi bestämde att åka hem till Sarah för att styra efterfest. Det slutade med att jag, Mim och Sarah ringde upp en klasskompis som kom med ett gäng och sedan hängde vi hos Sarah till 05.00.

Igår var jag helt död så det finns inte så mycket att säga om gårdagen.

Idag har jag inte heller gjort så mycket, funderar på att ta mig en långpromenad, det är fint väder men lite molningt.
Borde gå och handla idag men pengarna sinar. Har nämligen beställt böckerna till nästa kurs som börjar på måndag.

Nej, nu ska jag göra något vettigt! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0