Senaste månaden

Hej!
Nu var det en månad sedan jag uppdaterade den här stackars bloggen så jag antar att det är dags nu!
Sist jag uppdaterade hade jag och Johan följt med familjen Cronhamn på utflykt till österlen och inte många dagar senare gjorde jag tenta i mäklarrätt som jag för överigt fick VG på! Efter tentan så var det fest i slottsparken!
Dagen därpå satte jag mig på flyget mot Umeå där jag spenderade lite mer än två veckor :)

Varför jag inte har uppdaterat förän nu beror kanske på att jag började på mitt nya jobb dagen efter jag kom tillbaka till Malmö och det har verkligen varit en intensiv vecka med mycket att lära sig! På onsdagkvällen kom Johan ner och vi har bara myst och haft det bra!

Bilder från tentafesten






Bilder från Umeå












Bilder från senaste veckan
Jag kollade när Sverige spelade första EM-matchen med skämskudden framför ansiktet största delen av matchen.


Min stora lillebror tog studenten som jag tyvärr inte kunde vara med och fira.


På torsdagen gick Johan på AW med sina arbetskamrater här i Malmö och jag gick och köpte lite godis.


I lördags var vi på IKEA för att kolla lite möbler till Johans nya lägenhet i sthlm, efter det så tog vi busssen till lilla torg där vi köpte oss varsin fantastisk cheesecake på Pronto.


Från Pronto traskade vi vidare till Grappa där vi köpte varsitt glas.


Avslutningsvis tog vi varsin drink på Friday's.


Söndagen jobbade jag och Johan pluggade lite, vi avslutade långhelgen med Men in Black 3D på Entré.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0