Vilken dag!

Hej!

Vilken dag!
Imorse fick jag skjuts till universitetet av Vannia, vi hade varit och rekat igår så vi visste var vi skulle. Jag gick in och registrerade mig och hon sa att jag kunde komma på grupplektionen som började klockan 15.00, gav mig mitt antagningsbesked och önskade mig lycka till. Jag tänkte att jag hade ju några timmar att slå ihjäl så jag började promenera in mot centrum, inte det lättaste! Hittade lite butiker att strosa runt i. Sedan fick jag ett samtal från en hyresvärd som jag mailat igår kväll innan jag gick och la mig. Det var en 1a på Hässleholmsvägen/gatan för ett bra pris och den låg centralt till. Han sa att han kollat igenom deras medlemsregister och sett att jag inte var medlem och berättade att det inte var en lägenhet utan räknades till en vanlig och därför var kötiden 4 år ungefär. Däremot kunde han erbjuda mig 2 studentlägenheter som han hade visning på senare under dagen och det nappade jag på, de låg superbra till och var 30kvm med kök och renoverade 2005. Visningen var 15.00 och jag var välkommen. Enda problemet var ju bara att min första lektion började också då! Jag ringde till kvinnan jag registrerat mig hos och frågade om jag möjligtvis kunde komma på grupplektionen som var imorgon och hon sa att det gick alldeles utmärkt, problem solved.

Sagt och gjort så åkte jag och Vannia dit och kikade på dem och en av lägenheterna var det omg. inflyttning på och de var jättefina! stort badrum och fräscht kök :) Jag tackade ja till båda! på måndag eller tisdag får jag veta om jag fått napp :)



Kattungarna

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Mama

Du är så bra gumman!!

2012-01-21 @ 23:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0