60 snabba om mig

1. Hur gammal är du om 5 år? 26
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Eema & Emelie
3. Hur lång är du? 158
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Contagion
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Vem ringde dig senast? Johan
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Va skönt!


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta!
10. När såg du senast din mamma? Igår, men jag antar att skype inte gills så då måste jag nog svara 18/1.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? 06.10
13. Vilken är din favoritjulsång? Ave Maria kanske, den är det inga bjällror i.
14. Vilken är din favoritplats? I Johans famn! (klychigt? oh yes - but true!)
15. Vilken plats föredrar du minst? Soprummet på jobbet.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? gift, hus & barn
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Att sova med ansiktet in mot rummet, låg alltid med ansiktet mot väggen.



18. Vad fick dig verkligen att skratta sist
? När Miriam gjorde en "diskret" viskning till Gabriel under lektionen då hon frågade: "Du ursäkta, luktar jag fisk?"
19. Hur stor är din säng? Just nu är den inte bredare än 70 cm. Lånar Ebbas säng tills jag hittar egen lägenhet.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Macbook Air - väldigt bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Jag sover utan kläder, trosor har jag iofs på mig.
22. Hur många kuddar har du i din säng? Just nu? 2 
23. Hur många landskap har du bott i? Ett, är inne på mitt andra nu. Bara jag kan få mig en lägenhet först så!
24. Vilka städer har du bott i? Umeå
25. Föredrar du strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Jag älskar människor och att vara med, men kan vara rätt tyst ibland och uppfattas nog som lite tråkig.
27. Vilken är din favoritglass? Chokladglass - i alla former.


28. Vilken är din favoritefterrätt? Pannacotta med björnbär
29. Tycker du om kinamat? Oh yeees!
30. Tycker du om kaffe? Nej, det gör jag faktiskt inte.
31. Vad dricker du till frukost? Juice eller té
32. Sover du på någon särskild sida? Längst in mot väggen, alltid!
33. Kan du spela poker? Nej.
34. Tycker du om att mysa/kela? Ja, absolut! Det är det bästa jag vet!
35. Är du en beroendemänniska? Det kan jag inte förneka.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, jag känner mig alltid unik på min dag (höhöh)


37. Vill du ha barn? Självklart!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och kanske några hälsningsfraser på andra språk.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, tur nog! (ta i trä)
40. Föredrar du havet eller basängen? Bassängen, vem säger så? Jag gillar att ligga på stranden och sola och jag tycker att stranden är fin och så men jag gillar faktiskt inte hav över huvudtaget, det är för stort för att greppa.
41. Vad spenderar du mest pengar på? Just nu är det bussresor tror jag. Vanligtvis är det mat.
42. Äger du dyrbara smycken? Nej, jag älskar att fynda! Önskar mig dock ett lite finare vardagshalsband i guld.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? The vampire diaries, Revenge, Desperate Housewives, CSI, Criminal Minds, Det okända..... listan kan göras lång!
44. Kan du rulla med tungan? venne, tror det.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Inte Stina Nordell iaf....!
46. Sover du med gosedjur? Nej, eller Java är ju gosig och hon är ett djur.
47. Vad har du för ringsignal? Iphone's marimba eller något sådant, standard.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jag tror att mamma har lagt undan.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En röd prydnadskudde
50. Flirtar du mycket? Njäää


51. Kan du byta olja på bilen? Nej
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej
53. Vilken var den senaste boken du läste? Konsten att vara snäll
54. Läser du någon dagstidning? Aftonbladet, fast det är en kvällstidning men ändå.
55. Prenumererar du på någon tidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Alltid! Sittdansa är det bästa jag vet!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? p3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "Det är dagteckningen som gäller vid anbud"
59. När var du senast i kyrkan? för ungefär 2 år sedan, dop.
60. Är du lycklig? Ja, det måste jag säga att jag är! Johan kommer ner och hälsar på mig på fredag och stannar hela helgen! Jag har kommit in på fastighetsmäklarprogrammet som jag önskat så länge, jag bor nu mer i Malmö som jag drömt om i några år och imorgon ska jag på en visning på en lägenhet på Ribersborg som jag verkligen vill ha. Solen skiner i Malmö idag och i vårat klassrum är det havsutsikt genom de stora panoramafönstren, dessutom ser man över till Danmark. Hur fantastiskt?

Kommentarer
Postat av: Stina

Hahahaha! Alltså du är ju för fin!! Saknar ju dig nu ju! <3

2012-02-01 @ 00:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0