hemlängtan

Idag har jag inte gjort mycket, sovmorgon och sedan slappat.

Jag har pratat med mamma på Skype, FaceTimeat med Johan och pratat i telefonen med mormor. Efter att ha ägnat mycket tid åt mina nära och kära så kändes det som att det var dags att vara lite roduktiv så jag skrev in mäklarsamfundets etiska regler i mitt block så att jag kunde slänga papperet, jag skrev in mina noteringar från introduktionslektionen till jöken och nu har jag kollat igenom nätet på lägenhetsannonser.

Bestämde mig för att inte ta rummet som jag var och kikade på igår utan att ha is i magen och vänta på en riktig lägenhet där Johan kan komma och gå som han vill utan att känna sig i vägen för någon annan.
Jag har ju fått svar på en 2,5a på Ribersborg och han som hyrde ut lägenheten skulle prata lite med den nuvarande hyresgästen om vilken dag jag kunde komma och kika på den. Jag hoppas att han inte glömt bort mig eller lurat mig. Erbjudandet kändes nästan för bra för att vara sant. Jag måste hålla hoppet vid liv!

I veckan har jag en känsla av att skolan börjar på riktigt så jag tänkte sätta mig imorgon med bokuppgiften, nu har jag skjutit på det i några dagar och det får inte bli en vana. Den ska vara inne 10 februari så det är ingen stress men det vore skönt att ha den klar innan nästa helg, då kommer Johan ner och hälsar på! ♥



Idag har jag hemlängtan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0