ANTAGEN!

Hej!

Igår fick jag veta att jag är reservantagen till Fastighetsmäklarprogrammet i Malmö! Det känns helt sjukt eftersom att jag väntat i en evighet på detta! Hur som haver så åker jag ner imorgon och börjar livet som student i en stad jag aldrig har besökt. Det är spännande eftersom jag inte har någon direkt bostad, jag ska få bo hos Johans moster Vannia tills vidare men det blir ju en hetsig jakt på lägenhet. Har ringt så många samtal det senaste dygnet att jag snart glömt vad jag pratat om. Har precis skickat in min ansökan till CSN, igår bokade jag flyg, ringde och tackade ja till platsen och pratade med nära och kära.

Johan åkte till sthlm imorse och kommer hem på torsdag så vi går omlott, jag är ju borta på obestämd tid när han kommer hem så gårkvällen och morgonen var sorglig med många tårar. Nu ska jag till att tvätta upp lite kläder, gå ner på stan och köpa diverse nödvändigheter och sedan en sväng på jobbet och städa ur mitt skåp. Måste också få lite kvalitetstid med Java!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0