Vilken helg!

Hallå!

Igår kom jag hem efter en härlig helg i U-town. Jag flög upp på fredag förmiddag och ägnade dagen åt att packa, packa, packa. På kvällen hade jag och Malin bestämt att vi skulle gå ut och käka och det blev inget mindre än.... Scandic Syd! Vi tänkte att då får vi vara med Stina också (som jobbade). Vi åt gott och surrade och sedan promenerade vi hem till mig där vi delade en flaska vin, älskade Stina kom när hon var klar på jobbet. Vi pratade om diverse och bestämde att de skulle komma ner och hälsa på mig här i Malmö i mars!!! TJOHO!

Lördag vaknade jag upp med huvudvärk. Gick upp och packade, packade, packade. Tömde klädkammaren, rensade ut kläder som skulle slängas och kläder som skulle skänkas och kläder som skulle tas med. Det blev en hel del! En massa poslin och glas fick plats i flyttkartongerna och även juicepress, vattenkokare och brödrost! Jösses vad man samlar på sig saker! Jag, Johan och vår inneboende Tommy lyxade med tacos och sedan melodifestivalen och filmen The Dept som faktisk var rätt bra!

På söndagen firade vi min brors födelsedag i förskott, han fyller år imorgon men jag är ju tillbaks i Malmö så vi åt tårta i helgen istället! På kvällen packades det vidare och vi började städa. Avslutade kvällen med Äkta Människor.

Och igår varj ag och fixade lite ärenden, var förbi på jobbet och lämnade antagningsbesked till chefen och hälsade på alla tjejer. Karin som ska ha barn i maj är vackrare än någonsin! På eftermiddagen städades det och sedan åkte jag hem till mamma och pappa som bjöd på mat, de skjutsade mig till flyget 19.00!



Vilken helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0