torsdag

Nu är jag äntligen klar med uppgiften och idag sitter jag bara i sängen och pluggar på om fordringsrätten som vi hade igår. Lektionen var helt hysterisk, 4 timmar lång om skuldebrev! efter 2 timmar går det inte att ta in mer information så jag får läsa på i efterhand istället. HAr precis varit ute med hundarna och när jag är klar med uppgifterna som vi skulle göra idag på lektionen så ska jag ta bussen till västra hamnen för att försöka skriva ut arbetet som också skulle lämnas in som pappersform. Efter det ska jag på SATS! crosstrainern väntar!


Kommentarer
Postat av: stinka

svar: Finaste Johanna! <3 va glad jag blev av dina kommentarer, du är så gullig! är supertaggad på att komma och hälsa på dig sen då du flyttat in :)



och PS. vi vill suupergärna ha lägenheten! Vi letar efter större nu och området vi söker i är ju teg, vid broarna. Så det hade ju typ varit helt perfeeekt! Plus att vi var hos Robins bästa kompis albin igår, och då kom vi på att han bor granne med er! haha, fast i huset bredvid :)

2012-02-14 @ 17:13:51
URL: http://stinano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0