Speedföreläsningar

Idag var faktiskt en av de mer givande dagarna hittills på utbildningen! Vi hade speedföreläsningar med Svensk Fastighetsförmedling, riktigt intressant faktiskt. Vi fick ställa de frågor vi går runt och funderar på och det svarade väldigt ärligt utifrån de olika mäklarroller som de hade. En var ny i branchen, en var mamma, en var chef osv. Då fick man chans till svar på de frågor man kanske inte vågat ställa innan eller så. De svarade noggrant och utförligt om löner, provision, arbetstider och livet som fastighetmäklare. Jätteintressant!

Under eftermiddagen har jag mest suttit och kollat efter soffbord och sängar, spännande va?
Jag vet att fjärilarna jag pratade om tidigare kommer att passa perfekt så jag tänkte beställa sådana :)

Imorgon kommer älsklingen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0