okej

Jag trivs ju som sagt väldigt bra här hos Vannia och Micke, och barnen så klart! Men jag känner att jag vill verkligen ha något eget och påbörja livet här. Jag vill börja måla igen, ta ner mina högtalare från Umeå och spela musik på kvällarna när jag påtar på med diverse. Jag behöver också struktur och ordning och reda för att det här ska fungera, med skolan och allt. Så kanske jag också kan köpa mig ett träningskort, jag känner mig faktiskt för en gångs skull ärligt motiverad för jag tror att just nu finns det inte så mycket som hindrar mig.

Idag har jag påbörjat uppgiften som vi har till 10 februari, det känns skönt. Jag börjar ha skrivit 2 a4 snart, dock vet jag inte vad av det jag skrivit som är relevant. Måste gå tillbaka och korrigera och läsa om för att det ska bli bra. Jag måste verkligen anströänga mig för att hitta en tråd att börja spinna på men när jag väl kommit igång med skrivandet så går det som en dans! Jag är fan bra på att formulera mig! YES

Ikväll ska jag iväg på visning, det blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0