måndagsuppdatering

Ny vecka och Johan har åkt hemåt.

Idag började vi inte förän 13.00 så jag fick mig en välbehövlig sovmorgon. Dagens föreläsning i köprätt var faktiskt riktigt bra, läraren hade ingen powerpoint som vi skulle fokusera på utan vi kunde lägga all vår uppmärksamhet på henne. Oftast kan jag tycka att man har fullt sjå med att hinna kraffsa ner powerpointen och små korta anteckningar till den i häftet, därför lyssnar man knappt på var läraren säger. I slutändan när man ska sätta sig ner och kika i häftet så har man noll koll på vad det egentligen har handlat om. Idag fick vi möjlighet att verkligen lyssna på henne, hon var lugn och metodisk och rolig!

Min kväll spenderas i sängen med en kopp té och mörk choklad över civilrätts böckerna.
Vad gör ni ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0