Liiiite lyckligare!

Vänner!

Lägenheten jag kollat på ikväll var inte vara en lägenhet, det var ett gårdshus på två våningar. Jag dör!
Det var hur fint som helst och verkligen jättemysigt! det bästa av allt: Vi ska skriva kontrakt nästa vecka!!!!!

Inflyttning är bestämt till den 19 februari och jag kan knappt bärga mig! Jag längtar så sjukt mycket! Det känns verkligen som att mitt liv går i medvind nu, äntligen min tur! Åh, jag vill bara kolla på massa inredning och möbler nu med glömmer att jag faktiskt är fattig student nu mer, havregrynsgröt - CHECK!

Jag har pratat med Johan ikväll och jag längtar tills på fredag, då kommer han äntligen ner till mig och hälsar på! ♥


Kommentarer
Postat av: Lottie

Fan va sweet! Njut! Glad jag är för din skull ! :D

2012-02-01 @ 22:07:26
URL: http://lottie.webblogg.se/
Postat av: Maria & Simon

Men så himla kul! Hoppas allt går bra för dig där långt borta :) Kram

2012-02-01 @ 23:08:31
Postat av: Stina

Åh!!!! Grattis :D va kul för dig!! Det är du värd :)

2012-02-02 @ 06:59:09
URL: http://stinano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0