Kontrakt - CHECK!

Idag har jag varit och skrivit kontrakt, det känns fantastiskt! Inflyttning om precis 2 veckor känns väldigt långt bort men averfarenhet så flyger veckorna fram här nere.

I fredags kom Johan ner efter en dryg dag med tågstrul för hans del. Lyckan när jag mötte honom på centralen var obeskrivlig, 3 veckor utan att se varandra är vi inte vana vid. Vi traskade direkt över till Friday's på Lilla Torg där vi mötte upp några tjejer från klassen, vi drack vin och åt gott.

Igår var det superfint väder så vi klädde på oss, tog bussen till Malmö Högskola. Johan fick se var jag håller till på dagarna och sedan promenerade vi till Ribban för att se ungefär vilket avstånd det är mellan min nya lägenhet och Västra Hamnen. Vi stannade halvvägs och fikade på Espresso House och sedan gick vi längs stranden och det var fantastiskt väder! Vi tog bussen hem och åt middag med Vannia, Micke och barnen och sedan blev det Melodifestivalen, tjoho!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0