Jag trodde att våren var på gång

Cykelturen var ingen höjdare idag! precis när jag skulle gå ut genom dörren så började det regna och snöa - in igen och ta på mer kläder. Jag hade bestämt mig för att ta cykeln. Iväg rullade jag glad i hågen och efter halva vägen ångrade jag mig när jag insåg att jag överskattat min kondition. När jag kom fram var jag blöt av regn och svettades som en gris.

Dagens föreläsning handlade om fastighetsrätt och var riktigt intressant, jag trodde aldrig att jag skulle tycka att sånthär var spännande men oooo vilken skillnad det blir när man har bestämt sig för att arbeta med ämnet och man vet att man kommer att ha användning av det. Så känns det med hela kursen faktiskt!

Efter föreläsningen trampade jag vidare till SATS där jag tränade i 40 minuter och sedan cyklade hem i snö och regn. Nu har jag slängt in första tvätten i maskinen, diskat, duschat och ska precis sätta mig med lagboken.

So long! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0