då var vi igång

Hej!

Idag har vi haft introduktion till det kommande projektarbetet och vi har insett att jöken kanske inte var så jobbigt trots allt. Vi ska göra detta projektarbete på väldigt kort tid och vi har fullt med föreläsningar och andra uppgifter som ska göras. Mitt i allt så är det omtenta för de som ej klarade jöken så det är bara att hålla tummarna att man slipper avvara en hel vecka för att sitta och plugga det igen istället för att fokusera på projektarbetet.

Arbetet ska handla om service management och det är ju rätt så intressant men det är sjukt mycket konstiga termer som man måste lära sig och boken vi ska referera till är ett monster! Alla planer på besök och så måste jag avboka då det inte finns en sekund över till annat.

Nu ska jag gräva ner mig i Grönroos bok om Service Management och Marknadsföring

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0