bergochdalbana

Okej..

Jag klarade inte tentan. Det känns uselt. Min tröst är att mer än hälften av alla som gjorde samma tenta inte heller klarade den, 56 stycken för att vara exakt. Igår kände jag mig tom inombords, man lägger ner så mycket tid på en sak och verkligen kämpar för att klara någonting. Jag tyckte att tentan gick bra men ack så fel jag hade.

Bara för att jag tog upp detta igen så sänktes mitt humör känner jag. Det är en fin dag och jag och Mim hade planerat att åka till Köpenhamn ikväll, ingen vet hur det blir! Ena sidan av mig känner att det skulle vara kul att få tankarna på annat medan den andra sidan säger att jag borde inte ha kul förän jag blivit av med juridiken.

I torsdags åkte jag upp till Johan för att fira att han fått nytt jobb (och för att vi saknade varandra). Det är en ovanlig känsla när man verkligen är van att alltid ha "tillgång" till varandra, med det menar jag att man alltid kan komma för en kram, alltid kliva upp från matbordet och lägga sig i soffan och hålla om varandra, dela små vardagssaker osv. Det går ju inte att göra längre och därför blir vi oskiljbara när vi verkligen ses, man blir som nyförälskad! Igår åkte jag hem och det var verkligen en skitdag på alla sätt och vis (Förutom att jag fick vakna upp brevid världens finaste).

Idag är en bättre dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0