do you wanna die happy?

God morgon :)

Idag är yran i full gång men vädret är jättetråkigt.. Johan är sugen på att åka iväg med husvagnen, mamma och pappa ska dit med husbilen. Det skulle ju vara väääldigt mysigt men samtidigt så är jag ju liiite partysugen måste jag ju erkänna. Måste höra vad kvinnan på andra sidan kvarteret har för planer.

Johan är och hjälper hans pappa med någonting och jag borde väl egentligen göra mig i ordning och cykla ner på stan en snabbis, ska köpa en morsdagspresent till mamma och jag vet precis vad hon ska få.

Nej, nu borde jag snygga till mig! puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2011-07-12 @ 22:42:02
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0