helgen

God morgon gott folk!
Jag har haft en ledig helg och det var välbehövligt! Lördagen bjöd på ett fantastiskt väder och en liten resa till agnäsbacken med Nina och hennes lillasyster Elin. Fantastiskt att få vara ute hela dagen i superfint väder. Kvällen avslutades med att vi bjöd hem Nina, Sucke och Jennie på tacos och sedan satt vi och gjorde lite planer för sommaren som jag hoppas går i lås. Igår ägnade jag och Johan dagen åt att hjälpa Jens, johans bror att köpa lite möbler till sin nya lägenhet, jätteroligt men utmattande! När vi kom hem hade jag en fruktansvärd huvudvärk som jag tyvärr inte rådde bot på men det gjorde inte så mycket, vi åkte och tränade och sedan avslutade vi kvällen tillsammans med Nicklas och Magnus och såg på solsidan! En lite hektisk men ack så trevlig helg!

pussssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0