Sovrum

I thailand köpte jag ett sängöverkast som jag tänkte skulle passa superbra i vårat sovrum men nu när jag bäddat och städat så känns det som att det saknas saker. Jag skulle behöva två tavlor, en tc, ljus och ljuslyktor, kanske någon kandelaber. Blommor är ju mysigt, sänglampor, en fin väckarklocka. Could go on forever. Hur kan det vara möjligt att hur man än gör så blir man inte riktigt nöjd. Förra året ville jag bara ha ett vitt och blått sovrum, allt skulle vara vitt och blått. Nu vill jag att allt ska vara brunt, guld svart och vitt. Tänk om man hade ett hus eller en bostadsrätt så att man kunde förvandla rummet tills man var helt nöjd!




Kommentarer
Postat av: saralovisa

Visst hade det vart ljuvligt med ett hus eller så.. fatta att bara få göra precis vad man känner för NÄR man känner för det! Bara begränsas av tid och pengar!



Sv: Haha sorry raring, det är så det blir när man går hemma och bakar bäbis. Allt för mycket tid till att blogga:)

2011-01-03 @ 08:44:01
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0