stopp

Igår påbörjade jag operation: Walk in closet. Det har gått jättebra fram tills nu, då allt bara känns stökigt och jag är inte riktigt nöjd med allt. Med minimal budget får man ta vad man har och improvisera lite. Igår var vi och köpte golvlister och skruvar. Jag har börjat vika in lite kläder men det har nästan tagit stopp då jag inte vet var jag ska stoppa mina t-shirtar, dom är lite för små för att rymmas i expedithyllan men det känns lite konstigt att stoppa in en del kläder i stringhyllan på golvet. Ni kommer att förstå sedan, lägger upp bild då! ;D Nu ska jag vika lite mer och fundera fram och tillbaks och sedan bege mig mot Expo och köpa lite korgar. PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0