P3 Dokumentär

Idag är en såsig dag. Fick tips om att P3 dokumentär har en app till iPhone som tydligen fungerar superbra och att det finns många intressanta dokumentärer så jag kollade om det fanns till Android också men det gjorde det icket så jag fick gå in via nätet och ladda ner och föra över till min spotify vilket fungerar utmärkt. Håller på att tanka över dem nu sedan ska jag ut på en dokumentärpromenad med Java tänkte jag :D

Inte så rolig uppdatering på den här bloggen men men.

För övrigt så kontaktade jag sidan där jag beställt mina canvasramar som ännu inte kommit, där fick jag veta att ordern inte ens finns. Jag har alltså betalat in pengar till kontot men ingen order är gjord, märkligt. måste kolla upp det där snarast! Jag som hade så storslagna planer på måleriet! :(

Nu ska jag ta på mig lite sköna kläder och bege mig ut!
Pusssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0