Men lillan då!

När jag gick och la mig inatt så ville Java inte ens hälsa på mig hon stod bara och trampade och bäddade i sin säng. Hon la sig ner och bara efter några minuter så var hon uppe och traskade runt i alla rum. Vid 3-tiden vaknade både jag och Johan över att hon stod nedanför sängen och pep, i munnen hade hon en leksak men vi tänkte inte så mycket mer på det utan ignorerade henne mest. När jag vaknade och tittade ner i hennes korg så inser jag att hon måste vara den mest skendräktiga hunden i stan.



Hon har tagit ALLA sina leksaker, strutsen, tårtbiten, lillnallen, min vante och mina tjocksockar och lagt dem nedanför sin mage i korgen och tryck ner sig själv där.  Nu ligger hon och slickar på sina leksaker och är jättetrött. Det förklarar en hel del ska jag säga er. Hon har varit på dåligt humör och trött i flera dagar men nu förstår jag varför..!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men lilla Java då, så jobbigt.Bara för matte o husse o bita ihop ; )

Tips : Man kan minska på maten o motionera mera så de får något annat o tänka på samt ta bort alla "lotsas valpar"



Kramar

2011-02-09 @ 16:45:40
URL: http://hem.passagen.se/loveguns

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0