Kanske är jag igång

Jag har varit på bodypump med Sanna idag, jävlar vad vi är bra! Varje gång jag går dit så säger jag att jag ska köra stenhårt framöver men jag vet att det bara blir pannkaka så därför ska jag inte lova mig själv något. Ska försöka gå dit igen i början på nästa vecka eller i slutet av helgen. Det är ju så himla roligt! Om inte annat så får jag ta en sväng på gymmet bara och kanske köra crosstrainern i en timme. Jaja, oftast är det mycket snack och lite verkstad men kanske, kanske tar jag mig i kragen den här gången!

Ikväll ska vi till Nicklas, det blir supertrevligt! Dock har jag inte så mycket motivation just nu. Skulle behöva diska och dessutom har jag en målning som står och tittar på mig och kräver uppmärksamhet. Borde göra klar den men kreativiteten sätter tyvärr stopp. Vet icket hur jag ska fortsätta. Sovrummet är som vanligt KAOS och jag borde röja upp på golvet åtminstånde.

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0