första steget

Nu har jag tagit första steget mot fastighetsmäklarutbildningen! Har idag varit och registrerat mig för matematik C till hösten, kursen börjar på måndag så det blir väldigt spännande! Imorgon tänkte jag även anmäla mig och Johan till högskoleprovet, jag tänker satsa helhjärtat på fastighetsmäkleri nu känner jag. Har funderat i över ett år och känner mig mer och mer säker för varje gång jag överväger. Det känns rätt.

Jag åkte till Mhenam idag, den nyöppnade Thairestaurangen här i området för att köpa lite lunch. Köpte två TakeAway och åkte upp på mammas jobb och bjöd henne på lite lunch! Fantastiskt bra mat! Det känns som att restaurangen ligger liiiite för nära mitt hem, jag kommer att gå dit flera gånger i veckan! ;)

Som ni vet så brukar jag gå på dokumentärpromenader med Java så fort jag har tid, p3's dokumentärer börjar jag ha plöjt igenom så nu har jag hittat igen p1's dokumentärer som är minst lika bra! Dock är dom lite kortare men då hinner jag lyssna på 2 st under promenaden. Har hittat ett jättefint stråk att gå som tar ca 80 min. Nu ska jag ut och promenera PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0