Onsdag: städdag 2

Igår tog jag mig an toaletten och vilket resultat! Ena delen av vardagsrummet och balkongen är också städad så nu står jag och steker dinkelpannkakor som jag ska äta ute på balkongen! ♥
Innan jag går till jobbet ska jag städa hallen och andra delen av vardagsrummetoch diska undan i köket!

Igår gjorde jag ju klart min universitetsansökan och insåg imorse att jag inte sökt en enda utbildning i Umeå. Kanske borde göra det. Vet bara inte vad det skulle vara. Har kollat igenom utbildningarna som ges här och det är ingenting särskillt som faller mig i smaken. Idag är det hur som helst fantastiskt väder så jag ska försöka hinna med en långpromenad med java. Nu får jag lägga på en rem. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0