Lyckorus

Idag har jag betat av högskoleprovet och jag känner mig nöjd! Fick mycket bättre poäng än vad jag räknat med så jag går runt i ett lyckorus just nu. Tänkte fira det med en flaska vin och mys! Jag är så stolt, så stolt.

Igår gick jag, Nina och Johan på Allstar och käkade middag, mycket trevligt! Vi surrade om det ena och det andra, det var verkligen mysigt. Jag fattar inte varför man inte unnar sig sådana kvällar oftare, jag älskar att gå ut och äta middag och bara mysprata vid ett bord över ett glas eller två.

Imorgon kommer mamma och pappa hem efter en vecka i Tyskland, de har varit och köpt en husbil så det blir jättespännande att se hur den ser ut! :D Nu ska jag se gårdagens avsnitt av Big Brother, adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0