Den kommande veckan

Mjauuu, ny vecka! Jobbar kväll i veckan och imorgon åker Johan på sin sthlms-resa för möten ang. nya projektet. Jätteroligt för honom men tråkigt för mig och Java.. :( som tur är så är det bara två nätter!

I veckan är det projekt: Städa lägenheten. Med detta menar jag grundligt. Avloppen på toaletten ska rensas, jag är sååå less på att vattnet inte rinner undan. Klädkammaren ska snyggas till, måste vika om kläder. Vardagsrummet ska städas och dammtorkas, vitrinskåpet ska styras upp. Sovrummet ska städas, dammtorkas och jag ska renbädda sängen men det får bli dagen då johan kommer hem!

Nu ska jag lyssna på Schulman-premiären på Radio1. Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0