solglasögon

my, my, my äntligen är H&M-tidningen här, dessutom köpte jag mig en Veckorevyn när jag ändå var på maxi för att inhandla lite frukt. Mycket läsning ikväll med andra ord!

Idag när jag satt i bilen så öppnade jag handskfacket för att jag skulle leta efter en grej, där hittade jag mina solglasögon, har 3 st sedan förra året men alla är borta utom dessa pilotbrillor som ENDAST används i bilen av många anledningar...........! Därför har jag börjat fundera på vad jag egentligen tycker är snyggt, förra året köpte jag ett par härliga på primark när jag var i London men dessa är spårlöst försvunna, ingen har sett till dem, det bekymrar mig en del eftersom att det är mina favoriter.. Vad ska man pryda sitt ansikte med i år?


Kommentarer
Postat av: evelina

ååh ge mej dom blåa!

är dom från hm eller?

2010-03-17 @ 17:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0