måndag

Internet har tjorvat som aldrig förr här hemma, men nu äntligen har jag fått en liten öppning i nätet! YES!

Idag har jag inte gjort någonting alls, blev väckt klickan halv tio av att dörrklockan surrade, först trodde jag att det var en dröm men sedan surrade det till igen och jag flög upp ur sängen, yrvaken, chockad. Det var grannen som undrade om vi ville ha några groteska, fula, hemska, avskyvärda sittkuddar till stolarna som tydligen skulle vara helt oanvända. Nej, tack svarade jag. Jag blev väckt och i ren protest gick jag och la mig i sängen igen och försökte somna om, det gick bra. Drömde om en skidresa där alla tog upp känsliga saker om mitt liv, jag blev givet väldigt upprörd, arg och ledsen. Då valde jag att vakna, protesten var över.

Jag har spelat lite Sims, spelat mahjong titans och nu äntligen fungerar internet igen, livet blev helt plötsligt lite bättre. Nu är det dags att ta på sig ytterkläderna och börja vandra mot stan.

PS. jag diskade lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0