gummistövlar

Jag vill ha ett par gummistövlar och det är NU, snön droppar från taket, vägarna är slaskiga och jag blir blöt.
Idag ska jag åka och skriva ut mitt CV och mitt personliga brev och sedan söka jobb, efter det ska jag åka och leta efter de perfekta stövlarna. Står inte ut med alla dessa sockbyten som ska göras varje gång man satt sin fot utanför dörren, uscha!

Älskar dessa Viking men jag hittar inte pris på dem någonstans! :O
inte heller var man kan köpa dem.



Dessa röda stövlar finns på espirit tydligen, hoppas bara att de inte såldes 2007 eller något, då dör jag.
Antar att det kan vara ett rätt så överkomligt pris på dessa.
Finns även i vitt men jag tror att de blir så skitiga fort.



Hunter är helt klart bland de snyggaste men kostar tyvärr därefter också.




gillar även dessa:)
kan någon ge mig pengar?

Kommentarer
Postat av: Katarina

Men du jag gillar de röda Espirit.. klassiska men grymmt snygga i färgen!

2010-03-11 @ 13:23:34
URL: http://mittlivistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0