Full fart!

Nu har bloggen stått stilla några dagar, ber om ursäkt för det.

Fredagen var fabulös, taccos här hemma med vänner, sedan förfest, fler vänner anslöt och vi spelade singstar.
Sedan drog vi alla ut på Five och dansade, någon blev utslängd, några dansade på scenen, några lärde sig nya dansmoves, någon drack för mycket. Vi alla hade en underbar kväll, särskillt när vi alla 8 tryckte ihop oss i mackans lilla puma, en tvådörrars som är mindre än en micra, slå det!




På lördag morgon vaknade jag och älsklingen upp klockan 9 av att dörrklockan gick på högvarv, Johan rusade upp och vem stormar inte in om Thomas som undrar vad som hände under gårdagen? Han kommer alltså inte ihåg NÅGONTING. Det sista han kom ihåg var att han gick till baren. Vi försöker fylla i luckan så gått det går och sedan bestämmer vi oss för att käka frukost på max. Vi åker dit och sedan bär det av till Sanna som skulle ta ut hästarna, frågade om jag fick rida, det fick jag. Det var verkligen en spännande upplevelse! Förstå att jag blev nervös när jag såg hästarna ute i hagen, helt vilda. Det är ju tävlingshästar och var verkligen pigga på att bli ridna, det märktes, jag fick rida den lugnaste, det märktes INTE. Sanna fick hålla i honom för att han inte skulle skena iväg, jag skulle ALDRIG kunna tygla den besten.

Kvällen avslutades med skräckis i soffan med pizza och cola.

Glöm inte att kolla in kattas blogg idag, hon säljer bort lite kläder idag, missa inte det!
http://mittlivistorstan.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Katarina

Men fatta vilken kanonhelg du verkar haft!!



Älskar dina sista två rader,



Kvällen avslutades med skräckis i soffan med pizza och cola. (Vill också ha PIZZA)



Glöm inte att kolla in kattas blogg idag, hon säljer bort lite kläder idag, missa inte det!

(Tack gumman)

2010-03-15 @ 14:44:08
URL: http://mittlivistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0