fredag

Hallådär!

Nu har det varit tyst på bloggen ett par dagar, känner mest att jag inte har så mycket att skriva då jag fortfarande stampar omkring på samma plats. Hur som helst så börjar jag bli klar med arbetet, har bara matten kvar nu i princip, det är 11 sidor som ska göras, det klarar jag! problemet är bara att jag verkligen skulle vilja ha hjälp att komma igång men det finns ingen som vill hjälpa mig :(

Idag är det iaf underbart väder ute, jag och nina ska packa fikaväskan och åka ut på isen och mysa i solen.
Jag har faktiskt vattnat mina blommor på morgonen, kokat ris till lillan som är lite magsjuk, vikt tvätt, städat och nu ska jag sätta mig och plugga tror jag och klockan är bara 11! FANTASTISKT

Här kommer en bild på när jag och Java var ute på promenad på älven


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0