Allting står stilla

Allting står stilla på dagen känns det som, de enda som rör sig är pensionärerna som är ute och går med sina gångstavar som de sakta släpar efter sig. Och jag.
Idag finns inte ett moln på den blå himlen och jag chockades över synen av gräs under min och javas promenad. Trots att det var den mest leriga gräsplätt jag någonsin sett så blev jag tvungen att trampa lite på den med mina nya stövlar som också blev lite leriga. Nu är våren på gång, hoppas jag! Senast jag sa så vräkte snön ner dagen efter, så... Ta i trä!

Nu borde jag skynda mig att tvätta håret och sedan dra iväg på jobbet, vad tycks?

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: signe

läs min blogg och kommentera gärna!

2010-03-23 @ 17:21:09
URL: http://signefrankl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0