way to long ago

Det känns som att det händer alldeles för mycket för att jag ska ha tid att skriva på bloggen!

Igår var jag på skolan för att hämta mitt betygsdokument som jag idag ska skicka till antagningsenheten i strömsund. Det känns så otroligt skönt! skulle gärna vilja unna mig någonting nu när jag är klar men som vanligt så blir jag allt för snål.
får ont i magen när jag tänker på hur mycket jag skulle vilja köpa något men när jag i samma tanke vet att jag får offra en veckas mat. Dessutom måste Java gå före, borde gå på ArkenZoo och köpa ny mat åt henne, ska nog byta märke då hennes mage inte riktigt samarbetar med Royal. Sedan skulle jag behöva kika om det finns något tillväxtgrejs som man kan blanda i maten. Hur som, detta vill jag ha!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0