Produktivt!

Nyss tränat! Nu känner jag mig som en ny människa :)
Johan har tagit Java och åkt iväg på en minisemester så det är jag all alone ikväll.
Funderar på om jag kanske ska gå på affären och köpa grönsaker som jag kan sitta och dippa i någon god blandning framför The Talanted Mr. Ripley eller The Imaginaruim of Doctor Parnasus :)

Igår fixade vi och dolade i lägenheten hela dagen, vi satte upp tavlor och hyllor, fixade med mitt nya skrivbord och rensade ur garderoben vi har pulat in massa saker i. Nu kan man faktiskt gå in där igen! Jag planterade till och med blommorna i vardagsrummet! Fantastiskt vad vi var produktiva!

Imorgon är det tjejmys med bästa Nina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0