vad ska jag ha på mig ikväll?

Ikväll ska det firas! på VIPlistan har jag hört att det ska stå Nina+6, det är ju FETT!
tyvärr känner jag mig lite krasslig men det skiter jag i, nu ska jag ner på stan och röja, ska hitta något snyggt på MQ, jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig ikväll, har mina glittriga leggings men sedan då?

vad ska jag ha över? det är svårast? vad har man på sig, det är ändå en glittrig kväll.
något vitt? något svart? något brunt? något grått? en t-shirt? en tunika? ett linne? det står stilla idag.


Kommentarer
Postat av: Katarina

Leggingsen låter ju perfekt! Och så ett par svara klackar! Bootsliknande tycker jag! Om du har några, + flätathår(avundsjuk att du kan fläta så du måste ha de) Tuppera först jävel så att håret är som ett yrväder, sedan flätar du en slarvig en! (ååh så fint) Men vafan skaru ha till överdel? Tänker nån mörk lös tunika/t-shirt som är större i vidd. Eller du Johanna, har inte du en snygg svart långärmad tröja som är lite längre?! Och så svara ögon! ;) KLAR! (jag vill också vara med snyft)

2010-02-05 @ 15:10:15
URL: http://mittlivistorstan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hejsna fin blogg .) kommentera min och josses

2010-02-05 @ 20:47:38
URL: http://johannajossefjortis.blogg.se/
Postat av: Katarina

Johanna om Horoskopet 5 Februari:

blev mina paljettleggings, rosa naglar, svart slapp tubtopp som sitter över röven, mina högklackade boots och utsläppt hår med luggen duvet, önskar att jag kunde ha en fin fläta men jag har lite för kort hår :( vi ska på corona ikväll, har faktiskt aldrig varit där så vi får se hur det är, tror att jag hoppar över snefyllan ikväll faktiskt! ;) dessutom ska jag hålla väskan HÅRT! önskar att du var med! pusssss



//



Tokfia du ska ju svar i din blogg! jag går ju tillbaka och läser här jämt ;) Då kan ju andra se ditt svar på min fråga också!

Du valde ju helt kanon perfekt!!! Lät svinbra med naglarna och de3 där med att hålla VÄSKAN! :) Och du om jag var hemma.. då skulle jag fixat din frilla! (skulle först ha tupperat som en sate med hårspray, sedan hade jag gjort en inbakad fläta på dig, och plattat din lugg spik rak!!)

2010-02-05 @ 23:00:15
URL: http://mittlivistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0