solen skiner över umeå stad

Igår kom mamma och pappa förbi, vad hade dom med sig? ett barbord med två stolar att ha i köket!
Pappa hade ju som sagt varit nere i Sundsvall och varit in på ikea en sväng för att mamma hade väl beställt något han skulle köpa åt henne, då passade han på att köpa en överraskning till mig också! :D

Det blev superbra och äntligen kan vi äta mat i köket! :D

Mina semlor blev för övrigt fantastiska! Men jag ska inte förhasta mig, kan inte äta mer innan fettisdagen, då kommer jag att ångra mig när alla är slut! Imorgon drar jag igång träningen igen, ska jag äta alla dessa semlor måste jag komma igång med tränandet också! vet dock inte om jag ska välja core eller bodypump, sist körde jag på BP'n, det var FANTASTISKT att få känna hur det bara bränner i låren och rumpan, träningsvärken jag hade följande 4 dagar var dock inte att leka med.  frågan är om jag ska fortsätta med pumpen eller om jag ska ta core för omväxling. måste funderas på!

Jag och Java har varit ute på en promenad i det fina vädret, solen skiner över Umeå Stad idag! Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0