Presenter till Anton

vilken toppendag! :D

Anton fyller år idag och jag har köpt honom ett par örhängen som han ville ha och ett läderarmband, han fick välja själv vilka han ville ha så dom kommer i brevlådan om 1-4 arbetsdagar så i slutet av veckan får han dom. Dessutom ska han ta om hålet uppe i örat till veckan, det blir finfint! sidan jag hittade dom på heter saijtam.se och har väldigt mycket fint, särskillt för killar tycker jag, dessutom otroligt bra priser! :)



bilder: saijtam.se

Idag har varit en viktig dag.

Spenderade eftermiddagen på stan med Evelina, det var kul! Vi bestämde oss för att äta middag på en öde bar, dit alla ensamma går för att spela bort sina pengar och dränka sina vardagssorger i öl. det var också kul! :d

Om 20 minuter börjar spårlöst, det blir myspys med fanta och godis, bänkad framför tvn med Java! :D

Tror att hon ska få sig en kvällspromenad innan det börjar, då behöver jag inte fundera över det sedan när jag ska krypa isäng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0