plugg eller vinkväll?

Woow, vart kommer alla besökare ifrån? jättekul!

Idag ska jag sätta mig med gruvnäringsprojektet, KUL. Jag ser inte framemot det en sekund, det känns enbart jobbigt och tråkigt men jag ska belöna mig själv med en lång promenad på älven och jag ska försöka lära Java något nytt trick eller så. Kanske snurra runt, får se :)



Ikväll har jag två val, antingen åker jag ut till mamma och pappa och pluggar stenhårt så att jag blir av med den här skiten eller så ringer jag Evelina och bestämmer vinkväll med singstar och sånt. Vad känns roligast? välj själv.

Igår var förövrigt en väldigt rolig dag, först när mamma hade kommit och hämtat mig och vi skulle leta reda på skidorna så hittade vi bara ett par som passade ihop med pjäxorna så det sket sig ju. Jag tog skidorna och mamma fick gå men jag tror att det var okej, ganska skönt att någon kan ta hundarna när man ska över vägen och så. Vi packade en fikaväska med bullar och varm choklad och så drog vi mot sjön, hundarna hade väldigt roligt och dom sprang omkring och busade hela tiden, särskillt Java. Sedan var det bara att packa ihop allt och skynda sig hem igen eftersom att jag började jobba klockan 4, hann med nöd och näppe! Efter jobbet var det Beck som gällde, I stormens öga, en av de bästa beckfilmerna faktiskt! :)

Nu, gruvnäring.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Åh men du dagen verkade ju väldigt lyckad! Vad gäller dina två val ikväll så vet jag redan svaret. Du ska se till att göra bort din skit som hänger över din axel. Fatta så skönt. Då kan du sedan unna dig en rikitgt mysig kväll me Evelina stumpan närmare helgen! Annars kommer de likt förbannat gnaga någon stans i skallen att du har kvar arbete!!

PUSS

2010-02-17 @ 12:32:35
URL: http://mittlivistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0