matgrupp till köket?

blev att jag stannade hemma idag, ska försöka få något gjort, mamma kom förbi nyss med två skoställ som hon hade köprt åt oss på jysk där det var rea! dom kade kostat 150, kostade idag 50! dessutom hade hon med sig dörrmattor och handdukar dom hon hade fått för ett bra pris. så nu känns det ändå bra att jag itne åkte till ikea, tänker bara på att jag verkligen skulle vilja se hur matbordet DOCKSTA ser ut i verkligheten, är det i den storlek som jag tror, hur högt är det? känns det ostabilt? Har sneglat på det där bordet ett tag eftersom att jag tror att det skulle passa fint i vårat lilla kök där jag vill ha et runt bort, kanske opraktiskt men jag tycker att det är så himla fint! ett vitt runt bord med snygga stolar till, fabulöst!



Bordet DOCKSTA från ikea för  1695:- eller något sådant
bild: ikea.se




Stolen Milton från Mio är på kampanj just nu och kostar endast 299:-
Erbjudandet är Tag 4 betala för 3! man blir sugen kan jag lova!

bild: mio.se

Kommentarer
Postat av: Katarina

HOHO eller hur.. har sådanna stolar i vitt ju! ;)

2010-02-16 @ 11:32:40
URL: http://mittlivistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0