maaaao

Jahaa, vad händer egentligen imorgon, det vet ingen. borde plugga, ringa polisen, gå och fixa ett nytt körkort, boka en synundersökning och söka jobb istället för att gå på ikea där jag ändå inte har några pengar att spendera, samvetet avgör.

Idag har jag iaf jobbat en stunde och dagen har gått så sjuk fort, känns soma tt jag bara vaknade, gick till jobbet och nu är det dags att sova, kanske inte riktigt så men nästan!

Imorse när brevbäraren kom så fick jag iaf en katalog från luleå universitet, är sugen på att börja plugga men vet verkligen inte till vad. jag har ju anmält mig till högskoleprovet och känner att jag kanske borde börja plugga inför det, känns trotsallt ganska viktigt och rätt avgörande för att jag ens ska ta mig till medel.


Kommentarer
Postat av: Katarina

Ahh men gud vilken produktiv dag då med andra ord. Och de där med allt du borde göra va ju iof sant.. hm.. fast du kanske kan få lite livsinspiration av att strosa runt där själv?!

Aha, ska du göra provet? Jag har gjort det en gång bara för att få prova på hur det var, Och jag kan säga det att de va en fet jävla press. Fick sämst statistik också. Men, som sagt pluggar man innan så ökar ju chanserna. Huvudsaken är att du inte blir så där jävla självkritisk som man kan bli ibalnd. Då går det säker bra!

2010-02-08 @ 19:42:40
URL: http://mittlivistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0